کد خبر: ۷۶۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۹۰
جلایی‌پور تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در تربیت مدیران لایق چندان موفق نبودند. به وزارت‌خارجه و وزارت کشور روحانی حتی ۵ سفیر و استاندار لایق هم نتوانستند تزریق کنند.
اصلاح‌طلبان در تربیت مدیران لایق چندان موفق نبودند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا جلایی‌پور در همایش اصلاحات چالش ها و راهکارها و چشم اندازها با بیان اینکه علت اصلی پیشرفت کند اصلاحات کم توجهی به نسخه جدیدی است که ضعف های کمتری دارد. ناکامی کنونی اصلاحات برآمده از ضعف‌های اصلاح‌طلبان است نه ضعف نظری.

وی در مورد اصلاح‌طلبی اصلاح شده گفت: توجه به فتح بروکراسی حکم‌رانی از پایین به جای فتح کرسی‌ها اهمیت دارد. اصلاح‌طلبان در تربیت مدیران لایق چندان موفق نبودند. به وزارت‌خارجه و وزارت کشور روحانی حتی ۵ سفیر و استاندار لایق هم نتوانستند تزریق کنند. در همه سال‌های روحانی و خاتمی حتی یک دانشکده قوی ایجاد نشد. بدنه جوان هم برآمده از انجمن‌های اسلامی هستند. شهرداری‌های تهران و شهرهای بزرگ فرصتی از دست ندادنی برای تولید چنین مدیرانی است.

جلایی‌پور گفت: دال مرکزی گفتمان اصلاحات از ابتدا دموکراسی بود در حالی که جریان‌های اصلاحات پیشرو در جهان همزمان دال مرکزی عدالت و دموکراسی را دنبال می‌کنند.  مجموعه اصلاح‌جویان نیازمند توجه نظری و عملی به عدالت و بازتوزیع ثروت هستند و باید تاکید بر عدالت را از سیطره سیاست‌مداران پوپولیست در بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: