کد خبر: ۷۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۸
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیمش اگر بتواند الجزیره را در ورزشگاه محمد بن زاید شکست دهد از گروه خود صعود خواهد کرد.
نماینده امارات را ببریم صعود می کنیم/ وضعیت تمدید قراردادم مشخص نیست/ دوست ندارم نیمکت نشین باشمبه گزارش خبرداغ ، فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی امروز این تیم، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد باید بازی را امروز (دوشنبه) پیروز شویم. وضعیت فعلی ما در جدول رده‌بندی خوب نیست. اگر این بازی را پیروز نشویم کار برای ما بسیار سخت خواهد شد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم.

 

او درباره شرایط خودش نیز بیان‌ کرد: من یک هفته‌ مصدوم بودم اما در سایر دیدارها می‌توانستم ۹۰ ‌دقیقه بازی کنم. صلاح‌دید کادر فنی بر این بود که ۹۰ درصد دیدارها ذخیره باشم و به صورت ثابت به میدان نروم. من یک هفته‌ از ناحیه مچ پا مصدوم بودم که خدا را شکر شرایطم بهتر شد اما مجبورم بعد از هر تمرین مچ پای خودم را با کمپرس آب سرد ببندم. همچنین در تمرین هفته‌ گذشته نیز زمین خوردم و آسیبی در مچ پایم ایجاد شد که باعث شد وضعیتم بهتر نشود.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایطش در لیگ برتر گفت‌: در دیدار با پیکان زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد کار ما برای گل زدن سخت‌تر شد، زیرا آنها به دلیل این که با یک گل جلو بودند توان بیشتری را برای دفاع کردن صرف کردند. تراکتورسازی از اول فصل لیگ برتر نیز با بدبیاری همراه بود و زمانی که مربی عوض شد هفته‌ها طول کشید تا ترکیب جدید به دست او بیاید. اکنون ترکیب به دست او آمده ولی هنوز هم برای هماهنگ شدن، وقت نیاز است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی از گروه خود صعود می‌کند یا نه، گفت‌: اگر ببریم قطعا صعود خواهیم کرد.

 

حاتمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا او فصل آینده در تراکتورسازی بازی خواهد کرد یا نه نیز، تصریح کرد: در مورد فصل بعد فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی لیگ قهرمانان آسیا است اما این را بگویم که من هیچ وقت دوست نداشتم در هیچ تیمی ذخیره باشم.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: