کد خبر: ۷۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۵
ستاره‌ای جدید پرسپولیس که در حضور کوتاه مدت خود برابر السد قطر توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را پاسخ دهد، در جدال مقابل الوصل انگیزه زیادی برای تکرار جشن گلزنی دارد.
سورپرایز برانکو در ترکیب پرسپولیس برای دیدار آسیاییبه گزارش خبرداغ،نعمتی که از گلزنی برابر السد به عنوان یکی از تلخ‌ترین گل‌های خود نام برده بود، اینبار در جدال برابر الوصل این فرصت را خواهد داشت تا جشن پیروزی بر پا کند و شانس تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی را نیز افزایش دهد.

 

سیامک نعمتی که برخلاف انتظار در دربی فرصتی برای حضور در ترکیب و خودنمایی مقابل حریف آبی‌پوش به دست نیاورد، اکنون از احتمال بازی در ترکیب اصلی برخوردار است و باید دید قادر خواهد بود سورپرایز دیرهنگام برانکو لقب گیرد و نقشی در آخرین پیروزی سال 96 سرخپوشان در استادیوم آزادی از خود به جا بگذارد یا خیر.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: