کد خبر: ۷۶۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
پرسپولیس باید در چارچوب هفته شوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اسیا به مصاف الوصل امارات برود.
به گزارش خبرداغ،پرسپولیس باید در چارچوب هفته شوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اسیا به مصاف الوصل امارات برود. این دیدار در حالی به انجام می رسد که سرخپوشان با سه امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

 

شاگردان برانکو در سه دیدار اخیر خود در لیگ و لیگ قهرمانان، دو شکست را تجربه کرده اند و حالا نوبت برد آنها است. در این میان افت علی علیپور از نکات نگران کننده به شمار می رود. آقای گل فعلی لیگ برتر در دو بازی اخیر موفق به گلزنی نشده و حالا برای رسیدن به رکورد ۲۴ گل رضا نوروزی، می بایست در ۵ بازی باقی مانده ۷ گل بزند.

 

علی علیپور بعد از گلزنی مقابل نسف قارشی، در برابر السد قطر استقلال خوزستان و استقلال تهران موفق به گلزنی نشد و حالا باید دید می تواند بعد از ۲۰ روز دوباره گلزنی را از سر بگیرد یا خیر. بی تردید برانکو به درخشش او در دو بازی مقابل الوصل امید بسته است.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: