کد خبر: ۷۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۴۳
مدافع – هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار دارد.
استقلال رقیب اصلی ما برای نایب قهرمانی است/چاره‌ای جز بردن الوحده نداریمبه گزارش خبرداغ ، میلاد فخرالدینی درباره شانس ذوب‌آهن برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به رتبه‌ای که داریم، شانس اول مقام دومی هستیم. هدف اصلی ما کسب سهمیه مستقیم آسیاست و برای این عنوان حتما تلاش خواهیم کرد که به این عنوان برسیم.



وی افزود: یکی از رقیبان اصلی ما برای دومی، استقلال است. آنها دربی را برده‌اند و روحیه خوبی دارند. ما نباید اجازه دهیم که از جایگاه‌مان پایین بیاییم. رقیبان خیلی سرسختی داریم و کارمان راحت نیست.



مدافع – هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در گروه خیلی سختی قرار داریم و هیچ کدام از حریفان آسان نیستند، حتی حریف ازبکستانی. برای اینکه شانس صعودمان را افزایش دهیم، چاره‌ای به غیر از بردن الوحده نداریم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: