کد خبر: ۷۶۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
وضعیت مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال روز چهارشنبه با حضور در کلینیک دکتر نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.
مهدی قائدی از کی پا به توپ می‌شود؟/ نوروزی با ابراز رضایت از شرایط قائدی، برنامه تمرینی او را تنظیم کرد‌به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،وضعیت مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال روز چهارشنبه با حضور در کلینیک دکتر نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

 

نوروزی با ابراز رضایت از شرایط قائدی، برنامه تمرینی او را تنظیم کرد‌ و تحویلش داد. قائدی احتمالا از اوایل خرداد می‌تواند تمرین با توپ را آغاز کند. قائدی پیش از این بنا به دستور پزشک معالجش اجازه سفر هوایی را نداشت اما اکنون و با صدور مجوز از سوی پزشک، وی به تهران سفر کرد‌ و یک روز بعد به بوشهر برگشت تا زیر‌نظر محمد میهن‌دوست مربی بدنساز بوشهری تمرینات سبک خود را آغاز کند.

 

البته روز گذشته نامه‌نیوز نوشته بود: «بازیکن جوان استقلال که هنوز راننده بودن یا نبودنش هنگام سانحه محرز نشده، فعلا درگیر دادگاه و شکایت است و ظاهرا اجازه ترک بوشهر را ندارد!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: