کد خبر: ۷۶۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۹۷
در‌حالی که برخی رسانه‌ها از بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس در فروردین ماه خبر می‌دهند، اما این بازیکن نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.
عالیشاه نمی‌تواند پرسپولیسی شود/ عالیشاه می‌تواند برای سرخ‌ها به میدان برود، البته اگر برانکو او را بخواهد!به گزارش خبرداغ،در‌حالی که برخی رسانه‌ها از بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس در فروردین ماه خبر می‌دهند، اما این بازیکن نمی‌تواند برای پرسپولیس تا پایان فصل جاری به میدان برود.

 

 زمان خدمت سربازی امید عالیشاه به پایان رسیده و او درحال گذراندن روزهای پایانی برای دریافت کارت پایان خدمت خود است. اگرچه تراکتوری‌ها اعتقاد دارند که هنوز این زمان به سر نرسیده و عالیشاه باید بقیه خدمتش را در پادگان به‌سر ببرد اما به نظر می‌رسد زمان خدمت این بازیکن به پایان رسیده است. پرسپولیس در صورت پایان خدمت سربازی عالیشاه نیز نمی‌تواند از او در مسابقات این فصل بهره ببرد. از این‌رو عالیشاه برای فصل آینده می‌تواند برای سرخ‌ها به میدان برود، البته اگر برانکو او را بخواهد!

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: