کد خبر: ۷۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۳
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور قرارداد بازیکنان استقلال تمدید می‌شود، چرا که همه بچه‌ها مورد تایید شفر و باشگاه هستند.
استقلالی‌ها دوباره هم‌قسم شدندبه گزارش خبرداغ ، جواد قراب درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال گفت: قرارداد تمامى بچه بدون استثنا تمدید مى شود. بازیکنانى که با تیم قرارداد دارند هیچ، اما بچه هایى که قراردادشان با استقلال به پایان مى رسد به طور حتم تمدید قرارداد صورت مى گیرد چرا که همه بچه ها مورد تایید شفر و باشگاه هستند.


او در مورد وضعیت این روزهاى استقلال بیان کرد: خدا را شکر روزگار استقلال فوق العاده خوب شده و بچه ها فوتبال روان و خوبى را به نمایش مى گذارند. بازیکنان واقعا روى زمین و با انجام پاس هاى کوتاه و بلند و بازى مى کنند و در کل یک فوتبال تماشاگر پسند را از آنها نظاره گر هستیم که همراه با گل است.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: نحوه عملکرد بازیکنان در زمان به نوعى است که آنها تمامى صحبت هاى مربى تیم را در زمین پیاده مى کنند و شفر هم از آنها راضى است.
او در مورد اینکه کدام یک از بازیکنان فعلى استقلال بهترین هستند افزود: شاید در تیم کمى فاصله مشهود بود اما در حال حاضر تمامى بچه ها هنگامى که به میدان مى روند فرقى با یکدیگر ندارند. سال هاى گذشته در تیم استقلال به خصوص تاج مهره هایى را داشتیم که واقعا استثنا بودند. ستاره هایى همچون جبارى و دیگر بازیکنان که واقعا عالى بودند اما اکنون به این صورت نیست و یک تیم حرف اول را مى زند. در تیم استقلال بازیکنان با یکدیگر هم قسم شده اند و هیچ بازیکنى پشت دیگرى را خالى نمى کنند. از نظر من تیم استقلال، با وجود تمام بازیکنان معنا دارد و این قول را مى دهم که استقلال روز به روز بهتر و بازى هاى روانى را به نمایش بگذارد.


او افزود: بازیکنان در حال حاضر به نحو احسن ایده هاى مربىان را پیاده مى کنند و به طور حتم بازى با العین را نیز نظاره گر خواهیم بود و قول مى دهم استقلال فعلى با استقلالى که در سال گذشته به مصاف العین رفت زمین تا آسمان فرق مى کند.


قراب در مورد اینکه آیا امکان دارد بازیکنان استقلال با شکست 6 بر صفر مقابل العین پیروز میدان شوند یا خیر بیان کرد: به طور حتم آن نتیجه شاید توسط استقلال رقم نخورد و تیم ما نتواند با برد پر گل برنده میدان باشد یا از طرفى العین هم شاید نتواند همان نتیجه سال گذشته را رقم بزند اما در هر صورت بدانید که با توجه به فوتبال تاکتیکى خوب العین و بازیکنان تیم ما بازى زیبایى را نظاره گر خواهیم بود. بازیکنان تیم ما به دنبال جبران نتیجه سال گذشته هستند و با یکدیگر هم قسم شده اند تا بازى را ببرند. برد دور از انتظار نیست، بنابراین امیدوارم با برد به تهران باز گردیم و بتوانیم از مرحله خود صعود کنیم و این موضوع مى تواند باعث شود تا در آسیا براى ایران افتخار کسب کنیم.


او در مورد اینکه پاداش دربى بازیکنان چه زمانى پرداخت مى شود گفت؛ پاداش برد بازیکنان در مقابل العین را در همان امارات پرداخت مى کنیم که رقم خیلى خوبى است و به دلار پرداخت مى شود. همچنین پاداش برد دربى را هنگامى که تیم به تهران بازگردد مى دهیم. تمام هدف ما این است که که براى بچه ها همه کار انجام دهیم چون آنها خیلى تلاش کردند. مقابل الریان نیز در صورت برد پاداش خوبى را براى بازیکنان در نظر مى گیریم.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت پادوانى و قائدى گفت: پادوانى اکنون در بیمارستان اهواز حضور دارد و همسرش هم در کنار او است و در صورت بهبودى به تهران باز مى گردد.
قائدى هم خدا را شکر روز به روز بهتر مى شود و مشکلى هم ندارد و او هم به زودى به تیم اضافه مى شود.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: