کد خبر: ۷۶۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۸
در جریان دربی و زمانی که هواداران مشغول دیدن بازی بودند، سارقان اقدام به سرقت سریالی لوازم خودرو و موتورسیکلت ها می کردند که در این ارتباط ۴سارق لوازم خودرو و ۴سارق موتورسیکلت بازداشت شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۱ تهرانسر از دستگیری 18 سارق و 6 خرده فروش موادمخدر در جریان دربی 86 خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ دستگیری ۱۸ سارق و ۶ خرده فروش موادمخدر در جریان دربی ۸۶ گزارش شده است که در نوع خود جالب است. سرهنگ مرادی رئیس کلانتری ۱۴۱ تهرانسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:روز گذشته در جریان دربی ۸۶ ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۶ خرده فروش موادمخدر در استادیوم آزادی شدند. ماموران همچنین ۱۰ جیب بر را که جیب هواداران دو تیم را خالی می کردند، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

 

سرهنگ مرادی گفت:متاسفانه در جریان دربی و زمانی که هواداران مشغول دیدن بازی بودند، سارقان اقدام به سرقت سریالی لوازم خودرو و موتورسیکلت ها می کردند که در این ارتباط ۴سارق لوازم خودرو و ۴سارق موتورسیکلت بازداشت شدند.

 

دستگیری ۱۸دزد و ۶موادفروش در جریان دربی۸۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: