کد خبر: ۷۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
مدیر روابط عمومی فرمانداری ری از انفجار یک خمپاره در بخش «آفتاب» و اطراف حرم مطهر امام(ره) خبر داد.
صدای انفجار در اطراف حرم امام / یک خمپاره عمل نکرده عامل انفجار بود +تکذیب

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری از انفجار یک خمپاره در بخش «آفتاب» و اطراف حرم مطهر امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرداغ ؛ امین بابایی، در گفتگو با مهر از انفجار یک عدد خمپاره عمل نکرده مربوط به مانور عملیاتی سال گذشته خبر داد و افزود: این انفجار در اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) و در محدوده بخش «آفتاب» در حوزه فرمانداری تهران بوده است.

وی افزود: انفجار این خمپاره صدایی مهیب ایجاد کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری با بیان این که هم اکنون نیروهای چک و خنثی در محل حاضر شده و مشغول عملیات هستند، گفت: انتشار مطالبی در خصوص سقوط بالگرد در شهرستان ری شایعه است و حضور بالگرد مربوط به تیم چک و خنثی بوده است.

وی گفت: علت انفجار خمپاره توسط مسئولان مربوطه در حال بررسی است.

•••

تکذیب خبر شنیده شدن صدای انفجار خمپاره در شهر ری

فرماندار شهرستان ری: خمپاره‌ای قدیمی و عمل نکرده در اطراف مترو حرم امام خمینی(ره) پیدا شده اما هیچ‌گونه انفجار یا صدایی نداشته است.

این خمپاره توسط نیروی انتظامی فعلا منتقل شده است و هیچ گزارش خاصی درخصوص صدای انفجار یا انفجار ناشی از این خمپاره پیدا شده نداشته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: