کد خبر: ۷۶۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
ذوب آهن با تساوی مقابل پارس جم مانع از جشن قهرمانی پرسپولیس شد.
قلعه‌نویی قهرمانی پرسپولیس را 2 هفته عقب انداخت
به گزارش خبرداغ ،در حالیکه پرسپولیسی‌ها در تدارک جشن قهرمانی خود در دربی پایتخت بودند، شکست مقابل استقلال و یک امتیازی که ذوب‌آهن از پارس جم گرفت این جشن را به تاخیر انداخت تا احتمالا در بازی با سایپا قهرمانی سرخپوشان مسجل شود.

این دومین هفته‌ای است که ذوب‌آهن قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر انداخته است و هفته گذشته در حالیکه شکست این تیم مقابل پدیده می‌توانست سرخپوشان را 6 هفته زودتر به عنوان قهرمانی برساند، شاگردان قلعه‌نویی به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کردند.

جشن قهرمانی سرخپوشان در هفته گذشته نیاز به نتایج دلخواه این تیم در 5 بازی بود که در 4 دیدار این نتایج بدست آمد و تنها ذوب‌آهن بود که مطابق میل پرسپولیس نتیجه نگرفت.

این اتفاق با تساوی بدون گل مقابل پارس جم یک بار دیگر رخ داد تا قلعه‌نویی و شاگردانش جشن قهرمانی سرخپوشان را از هفته بیست و چهارم به هفته بیست و ششم موکول کرده است.

البته این احتمال وجود دارد که شکست سرخپوشان مقابل سایپا و پیروزی ذوب‌آهن برابر تراکتورسازی بازهم جشن سرخپوشان را عقب بیاندازد.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: