کد خبر: ۷۶۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از گذشت 25 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 57 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است
عامل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر مشخص شدبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از گذشت 25 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 57 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و می توانست با حتی یک تساوی هم مقابل آبی پوشان به قهرمانی برسد اما گل دقیقه 44 وریا غفوری مانع از قهرمانی سرخپوشان در هفته بیست و چهارم شد و حالا آنها باید تا 9 فروردین 1397 صبر کنند تا با کسب یک امتیاز مقابل علی دایی به قهرمانی برسند.

 

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا ساعت 18:45 پنج شنبه 9 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هوادارن سرخ پوش امیداورند تا با کسب یک امتیاز مقابل نارنجی پوشان به قهرمانی برسند و دبل ( دومین بار متوالی ) کنند.


دیدار رفت این 2 تیم هم 9 آبان سال جاری برگزار شد که شاگردان برانکو با پیروزی 2 بر صفر توانستند مقابل شاگردان آقای گل فوتبال جهان به پیروزی برسند و حالا علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق این تیم می تواند عامل قهرمانی سرخ ها لقب بگیرد.


دایی در 2 دوره 2 ساله و یک ساله در پرسپولیس به عنوان بازیکن فعالیت داشت و در عرصه مربیگری هم 3 سال در این تیم فعالیت کرد.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: