کد خبر: ۷۶۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۹
تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر، بین تیم ها فقط پرسپولیس کمتر از 10 گل دریافت کرده بود که با تک گل پیروزی بخش وریا غفوری در دربی هشتاد و ششم گل های خورده سرخ پوشان در این فصل دو رقمی شد.
پرسپولیس دو رقمی شد/ برانکو و شفر یک نقطه مشترک دارند و آن صلابت در خط دفاعی استبه گزارش خبرداغ، تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر، بین تیم ها فقط پرسپولیس کمتر از 10 گل دریافت کرده بود که با تک گل پیروزی بخش وریا غفوری در دربی هشتاد و ششم گل های خورده سرخ پوشان در این فصل دو رقمی شد.

 

برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر یک نقطه مشترک دارند و آن صلابت در خط دفاعی است. چه از حیث کلین شیت و چه به لحاظ گل های دریافتی، پرسپولیس و استقلال اختلاف زیادی با رقبای خود دارند و شایستگی این دو تیم در استحکام خط دفاعی به اثبات رسیده است.

 

پرسپولیس تا قبل از شروع هفته بیست و پنجم لیگ با 9 گل خورده تنها تیمی بود که از حیث گل های دریافتی تک رقمی بود اما با گلی که وریا غفوری در دربی هشتاد و ششم به ثمر رساند این تعداد به 10 گل افزایش یافت.

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: