کد خبر: ۷۶۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۹۶
دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران در حالی آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم را برگزار می‌کنند که کسب 3 امتیاز برای هر دو تیم حیاتی به نظر می‌رسد.
نفت – استقلال؛ فراتر از 3 امتیازبه گزارش خبرداغ ، عصر فردا بازی آخر هفته بیست و پنجم در اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران برگزار می‌شود و حساسیت ویژه‌ای برای تیم‌های پایین جدول دارد . با توجه به بازی‌های امروز لیگ برتر و برد سپاهان و پدیده ، نفتی‎های تهران نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند و از طرف دیگر با باخت سپیدرود رشت در بازی امروزش، شاگردان عبدالله ویسی امیدوار شدند با کسب برد مقابل نفت تهران به بقای خود در لیگ برتر کمک کنند.

 

در حال حاضر نفت تهران با کسب 24 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است و با برد در بازی مقابل استقلال خوزستان می‌تواند در رتبه دوازدهم قرار بگیرد.

 

از طرف دیگر شاگردان ویسی با 20 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و در صورت برد مقابل نفت هم امتیاز با سپیدرود در همان رده باقی می‌ماند و می‌تواند به ادامه مسابقات لیگ امیدوار باشند.

 


این دیدار روز شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: