کد خبر: ۷۶۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۸۰
کواکبیان:
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه به فرض اموال پنج مسئول هم اعاده شد اما اساس سیستم نباید فاسد باشد، تاکید کرد: باید روش‌‌های درستی در مقابله بت فساد داشته باشیم.
باید روش‌‌های درستی در مقابله بت فساد داشته باشیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در حاشیه شانزدهمین کنگره حزب مردمسالاری درخصوص طرح اعاده اموال غیرمشروع مسئولان گفت: معتقدم این طرح باید پخته شود چون خودم موافق آن هستم اما موافق اینکه فقط اموال برگردد و کل سیستم ناکارآمد فسادآمیز داشته باشد، نیستم.

وی ادامه داد:این مساله مقدماتی لازم دارد و اینکه ما فقط بگوییم اموال مسئولان برگردد اما فساد به صورت سیستماتیک در جای دیگر باشد کاری حل نمی‌‌‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به فرض اموال پنج مسئول هم اعاده شد اما اساس سیستم نباید فاسد باشد، اظهار داشت: باید روش‌‌های درستی در مقابله بت فساد داشته باشیم. 

کواکبیان در پاسخ به این سوال که نظر فراکسیون امید در این ارتباط چیست؟ تصریح کرد: این را نباید بنده بگویم. ما در قانون اساسی داریم که نماینده در برابر کل ملت مسئول است. باز یک اصلی داریم که رهبر هم مانند سایر افراد ملت و مساوی هستند لذا همه باید پاسخگو باشند. 

وی درباره التزام مسئولان به پاسخگویی طبق تاکیدات رهبری چقدر می‌‌‌تواند منشا اثر شود، خاطرنشان کرد: خود مقام معظم رهبری هم بارها گفته‌‌اند ممکن است از بنده هم انتقاد کنند و باید نظارت شود. اینها را رهبری فرموده‌‌آند و حرف جدیدی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که اگر این طرح پخته شود آیا فراکسیون امید از آن حمایت می‌‌‌کند، ابراز داشت: قطعا حمایت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: