کد خبر: ۷۶۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۹
رهبر انقلاب گفتند:‌ جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد.
رهبر انقلاب:‌ بشار اسد در چهره‌ یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد
به گزارش خبرداغ ، وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر امروز (پنج‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

محورهای مهم بیانات رهبرانقلاب به شرح زیر است:


** سوریه امروز در خط مقدم قرار گرفته و وظیفه‌ی ماست که از ایستادگی سوریه حمایت کنیم. جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد. این برای یک ملت خیلی مهم است.

** این ملت‌های مسلمانی که شما میبینید در حال ذلت زندگی میکنند، این ملتها ذلیل نیستند، رهبرانشان ذلیل‌اند. اگر یک ملتی رهبرانی داشت که آنها احساس عزّت کردند به اسلام و به هویّت خودشان، آن ملت عزیز خواهد شد. دشمن با یک چنین ملتی کاری نمیتواند بکند

** ما وارد چهل سالگی انقلاب شدیم. از روز اول همه‌ِی قدرتهای درجه‌ی یک دنیا علیه ما دست به دست هم دادند و اقدام کردند، هم آمریکا، هم شوروی، هم ناتو، هم ارتجاع عرب و منطقه، همه دست به یکی کردند. ولی ما از بین نرفتیم و رشد کردیم. این معنایش چیست؟ اولین  معنای این حرف این است که آنچه که قدرت‌های بزرگ می‌خواهند لزوماً شدنی نیست.

** این مساله به ملتها فهم و ادراک میدهد و این معرفت به آنها امید و قدرت می‌بخشد. پس اگر ما و شما و بقیه‌ی عناصر اهل مقاومت در منطقه تصمیم‌مان قاطع باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رهبر انقلاب:‌ بشار اسد در چهره‌ یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: