کد خبر: ۷۶۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
فکر نمی‌کنم در خصوص وضعیت میزبانی‌های ایران و عربستان مشکلی وجود داشته باشد که نتوان حل کرد.
رئیس فیفا گفت: مشکل میزبانی‌ تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر را می‌توان حل کرد/ رابطه من با ایران خیلی خوب استبه گزارش خبرداغ،اینفانتینو، رئیس فیفا پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نه سیاست باید در فوتبال دخالت داشته باشد و نه فوتبال در سیاست. تلاش ما بر این است که همه مردم از فوتبال لذت ببرند، چه مردم ایران و چه مردم عربستان و چه مردم سایر نقاط دنیا.

 

وی افزود: فکر نمی‌کنم در خصوص وضعیت میزبانی‌های ایران و عربستان مشکلی وجود داشته باشد که نتوان حل کرد. مطمئن باشید در این خصوص با هر که بتوانم صحبت خواهم کرد.

 

رئیس فیفا تصریح کرد: قطع به یقین این مشکل باید از سوی افراد دیگر حل شود و موضوعات فوتبالی در حوزه کاری من است. فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد و مصداق آن راهیابی تیم‌های پنج رده سنی ایرانی به 5 تورنمنت بین المللی است. پنج ستاره شدن فوتبال ایران در زمان ریاست من اتفاق افتاد.

 

اینفانتینو در پایان خاطرنشان کرد: رابطه من با ایران خیلی خوب است، اما مهم برای ما تداوم این رابطه عالی با فدراسیون و دولت ایران است؛ چرا که فوتبال در ایران زندگی است.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: