کد خبر: ۷۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۸۸۵
مدرسه شهدای ایران خودرو داراي ۱۲ كلاس درس خواهد بود و دانش آموزان تمامي مقاطع تحصيلي را در خود جاي می دهد.
اقدام مسئولانه ایران خودرو برای ساخت مدرسه ای در روستای لار استان سیستان و بلوچستان اقدام مسئولانه گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به درددل وزیر آموزش و پرورش با دانش آموزان سیستان و بلوچستان

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرداغ؛ سفر وزير آموزش و پرورش به استان سيستان و بلوچستان  با حواشي متعددي همراه بود. و چند تصوير به سرعت شبكه هاي اجتماعي را احاطه كرد.
بطحايي از دانش آموزاني كه در يك كانكس در روستای بار زاهدان روي زمين درس مي خواندند عذرخواهي كرد اما اين پايان ماجرا و آغاز يك فراموشي ديگر نبود.

گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه سال نو و در راستاي انجام تعهدات خود در قبال جامعه و ايفای مسئوليت هاي اجتماعی وارد عمل شد و ساخت مدرسه ای در روستای لار زاهدان را در دستور كار خود قرار داد.

در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه "شهدای ایران خودرو” در روستای لار زاهدان، نادره رضایی مدیر مسئولیت های اجتماعی شرکت ایران خودرو اعلام کرد که گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و تعهداتش در قبال جامعه برای ساخت مدرسه در روستای لار زاهدان وارد عمل شد و بودجه احداث اين مدرسه با حذف چاپ سررسید به مناسبت سال نو (كه علاوه بر آثار مثبت زيست محيطي، نتايج مطلوب اجتماعي را دربر خواهد داشت) و كمك هاي نقدي كارگران ايران خودرو به زلزله زدگان كرمانشاه كه به دليل ساخت مدرسه توسط كمك هاي مردمي در اين منطقه، ذخيره شده بود، تأمین شده است.

مدرسه شهدای ایران خودرو  داراي ۱۲ كلاس درس خواهد بود و دانش آموزان تمامي مقاطع تحصيلي را در خود جاي می دهد.

رضایی یادآور شد که با اين اقدام كودكان بازمانده از تحصيل روستاي لار و روستاهاي هم جوار با حمايت ايران خودرو در مسير سوادآموزي و كسب دانش و آگاهی قرار خواهند گرفت. 

در این مراسم مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز با تأکید بر اهمیت خیر جمعی و ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اعلام کرد که هزينه ساخت مدرسه ديگري توسط نمايندگي آذرخش ايران خودرو در استان سيستان و بلوچستان تامين خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: