کد خبر: ۷۶۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۲
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم پرسپولیس با برد دربی قهرمانی خود را قطعی کند.
امیدوارم پرسپولیس با برد دربی قهرمانی خود را قطعی کند/ اولین و آخرین بازی من در دربی خوشبختانه با برد شیرین پرسپولیس همراه شدبه گزارش خبرداغ، حسین بادامکی، هافبک اسبق پرسپولیس درباره دربی 86 گفت: دربی 86 به نظرم می تواند بازی زیبایی باشد، خوشبختانه هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و هر دو تیم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارند،  در بازی های اخیر هر دو تیم نیز شاهد بازی خوب بازیکنان بوده ایم، طبیعتا همه انتظار یک بازی جذاب را دارند و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

 

او درخصوص ارزیابی خود از بازیکنان تاثیرگذار هر دو تیم در دربی 86 عنوان کرد: در خط هافبک هر دو تیم بازیکنان قابلی حضور دارند و احساس می کنم تیمی که خط هافبک  خود را تقویت کند تا بتواند در بازی گردش توپ خوبی داشته باشد به اهداف خود می رسد.

 

بادامکی در ادامه درباره نقاط ضعف و قوت تیم ها بیان کرد: فکر می کنم هر دو تیم  در شرایط خوبی قرار دارند نسبت به دربی 85، پرسپولیس که تقریبا از اوایل فصل شرایط خوبی داشت، استقلالی ها در چند هفته اخیر نتیجه خوبی را در لیگ گرفته اند، بنابراین احساس می کنم نقطه قوت هر دو تیم در مقایسه با نقاط ضعفشان بیشتر به چشم می آید و هر تیمی که اشتباه کمتری در زمین داشته باشد می تواند پیروز میدان باشد.

 

بخش پایانی صحبت های بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بهترین خاطره از دربی بود، بادامکی در این باره خاطرنشان کرد: اولین و آخرین بازی من در دربی خوشبختانه با برد شیرین پرسپولیس همراه شد، پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 و هت تریک ایمون زاید استقلال را شکست داد، به نظرم آن بازی یکی از دیدنی ترین دربی ها بود، امیدوارم در بازی امروز هم پرسپولیس برنده میدان باشد و با برد این بازی قهرمانی خود را  قطعی کنند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: