کد خبر: ۷۶۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۶۳۸
در شب بعد از آخرین دربی، در راه رفتن به کنفرانس مطبوعاتی یک مرد جوان به من نزدیک شد و به من گفت استقلال زندگی او است و بسیار خوشحال بود زیرا دید، تیم محبوبش قدم اول را به یک آینده بهتر برداشته است.
روایت خواندنی وینفرد شفر از دستبند یک هوادار استقلالبه گزارش خبرداغ ، در شب بعد از آخرین دربی، در راه رفتن به کنفرانس مطبوعاتی یک مرد جوان به من نزدیک شد و به من گفت استقلال زندگی او است و بسیار خوشحال بود زیرا دید، تیم محبوبش قدم اول را به یک آینده بهتر برداشته است. 

 

او این دستبند آبی را که در تصویر مشاهده می کنید به من داد و به من گفت برای موفقیت و یادآوری حرفهایش و اینکه طرفداران استقلال می خواهند تیم خود را توسعه و بهبود دهند، آن را حفظ کنم. من هرگز آن دستبند را درنیاوردم...


حالا یک شب قبل از دربی بعدی است.من دیگر مرد جوان را ملاقات نکردم، بنابراین می خواهم از شما تشکر کنم. من می خواهم بگویم از اعتماد شما سپاسگزارم. من می دانم که برخی از هواداران شک داشتند.
فکر می کنم تا الان به اندازه ای که باید، به دست آورده ایم و این کار را با هم انجام دادیم. 


استقلال نماینده ایران در آسیا است. 
مردم فوتبال دوست از سراسر جهان علاقه مند و کنجکاو هستند و از سبک فوتبال فوتبال لذت می برند.


هنوز هم باید تلاش کرد و کار انجام داد.چیزهای زیادی باید تغییر کنند و بهبود یابند. 
اکنون 100 درصد روى بازی مقابل پرسپولیس تمرکز میکنیم.به من اعتماد کنید. 


همه ما هیجان زده و خوشحال هستیم زیرا ماه گذشته مجبور بودیم بدون حضور طرفداران ما در ورزشگاه، بازی کنیم. اما فردا تو (هوادار) آنجا خواهی بود...
ما می دانیم که همیشه با ماهستى، اما فردا خاص خواهد بود.


ما می خواهیم شما را سرگرم کنیم، ما می خواهیم فردا یک فوتبال زیبا را به تصویر بکشیم. می خواهیم شما با افتخار به خانه برگردید. 
از اعتماد شما سپاسگزارم، فردا می بینمت...

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: