کد خبر: ۷۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۴۵۳
هافبک استقلال به توهین شهردار بابلسر به پادووانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بعد از صحبت های عجیب شهردار بابلسر درباره پادوانی مدافع مصدوم استقلال، اهالی ورزش حسابی علیه این مسئول تاختند و به او انتقاد کردند.

مجتبی جباری در پستی اینستاگرامی اظهار داشت: من به هیچ وجه قصد توهین به شخصی را ندارم و تنها از وقتی صحبت های شهردار بابلسر رو در مورد پادوانی عزیز شنیدم نوشته های کتاب بی شعوری جلوی چشمم اومد و به شدت به ایشون توصیه می کنم این کتاب رو مطالعه کنن تا کمکی بشه در جهت رفع مشکل ایشون.

لئوناردو پادووانی، مدافع برزیلی استقلال هفته گذشته در جریان بازی مقابل فولاد در برخورد با بازیکن خودی دچار صدمه شدیدی شده و نگرانی در خصوص آینده وی همچنان ادامه دارد. با این حال شهردار بابلسر در اظهاراتی جنجالی در یک نشست خبری با اعلام اینکه این مصدومیت به خاطر فاصله زیادی امتیازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول شکل گرفته، طی روزهای اخیر به شدت تحت فشار انتقادات قرار گرفته است.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۸_۱۸-۱۶-۵۰


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: