کد خبر: ۷۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۴۷۶
وینفرد شفر که صاحب دو فرزند است در این روزها به شدت نگران خانواده لئوناردو پادوانی است. او که مرتب با کادر پزشکی و سرپرستی استقلال درباره این بازیکن در ارتباط است و درباره پادو از آنها سؤال می‌پرسد، تماسی هم با همسر او داشت.
دلداری شفر به همسر پادوبه گزارش خبرداغ ، شفر با دلداری دادن به همسر مدافع برزیلی تیمش به او اطمینان داد حال پادو خوب می‌شود و افتخاری (مدیرعامل استقلال) گفته برای سلامتی پادو از هیچ کوشش و هزینه‌ای دریغ نخواهد شد.

 

شفر که حال همسر پادو را به خوبی درک می‌کرد از تجربیات اینچنینی‌‌اش در تیم‌هایی که مربی‌شان بوده برای او تعریف کرد و گفت از این مشکلات سخت‌تر برطرف شده و این موضوع هم به خوشی تمام می‌شود و در نهایت پادو با سلامت کامل بار دیگر به آغوش خانواده برمی‌گردد.

 

شفر گفت همه اعضای تیم برای پادو دعا می‌کنند و به یادش هستند و منتظرش می‌مانند تا قهرمانی در جام‌ حذفی را کنار هم جشن بگیرند.

 

پادوانی در جریان بازی استقلال در اهواز مقابل فولاد بر اثر برخورد با رامین سهرابیان از ناحیه گردن و نخاع دچار آسیب‌دیدگی جدی شد ولی با مراقبت‌های سریع و جراحی حالا در شرایط به مراتب بهتری نسبت به روز اول است و گفته می‌شود به زودی می‌تواند از تخت بیمارستان بلند شود. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: