کد خبر: ۷۶۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۶
معاون پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: اگر روزی پاساژ علاءالدین دچار حریق شود،حداقل 350 کشته برجای می‌گذارد.

معاون پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: اگر روزی پاساژ علاءالدین دچار حریق شود،حداقل 350 کشته برجای می‌گذارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، محمود قدیری، معاون پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: اگر پاساژ علاءالدین در زمان فعالیت دچار آتش سوزی و حریق  شود، حداقل ۱۰ درصد یعنی حدود ۳۵۰ نفر کشته برجای می‌گذارد.

 

وی افزود: متاسفانه بعد از آن که طبقه هفتم این پاساژ تخریب شد، مغازه‌ها و حجره‌ها در طبقات دیگر به صورت فشرده جا داده شدند و اغلب اوقات مشاهده می‌کنیم که در راهرو‌ها و در مقابل پله‌‌ برقی‌ها، کارتن‌ها و مواد اشتعال‌زا نگهداری می‌شود که این موضوع خود می‌تواند وقوع یک حادثه را رقم بزند.

 

قدیری تصریح کرد: در شرایط فعلی در طبقه ششم امکان نفس کشیدن وجود ندارد، با این شرایط اگر حادثه‌ای در این مکان تجاری رخ دهد، چه کسی می‌خواهد جوابگو باشد؟

 

معاون پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: از سال ۱۳۷۴ تاکنون اخطارهای متعددی را به مالک این پاساژ دادیم، البته مالک این پاساژ طی این سال‌ها ۶۰ درصد موارد ناایمن را ایمن سازی کرده است و برای ایمن سازی ۴۰ درصد باقی مانده نیز مالک باید همکاری لازم را با آتش نشانی داشته باشد.

قدیری در پایان تصریح کرد: هیچ فردی اجازه ندارد که در مقابل مغازه و حجره خود کارتن یا کالا قرار دهد و مسیر تردد شهروندان را مسدود کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: