کد خبر: ۷۶۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
چند روزي از باخت سنگين پرسپوليس به السد قطر گذشته، اما اين بازي يك حاشيه بامزه هم داشت كه نگفتنش حيف است.
آخرین سوال «بامزه» از پرسپولیسی‌ها در مورد بازی با السدبه گزارش خبرداغ،چند روزي از باخت سنگين پرسپوليس به السد قطر گذشته، اما اين بازي يك حاشيه بامزه هم داشت كه نگفتنش حيف است. موضوع اين است كه باشگاه پرسپوليس از حدود 10روز قبل از بازي با السد، آناليزورش را به قطر فرستاد تا دو بازي اين تيم را از نزديك تماشا كند و برآيندش از اين دو مسابقه را در اختيار برانكو قرار بدهد.

 

البته قطعا آناليزور سرخ‌ها به درستي به وظيفه‌اش عمل كرده، اما در نهايت هيچ نشانه‌اي از اين‌كه اين آناليزها روي بازي پرسپوليس و تفكرات سرمربي محافظه‌كار و غيرقابل انعطاف اين تيم تاثير گذاشته باشد رويت نشد. پرسپوليس برابر السد درست با همان تركيب هميشگي و قابل انتظار به ميدان رفت و غافلگير شد. احتمالا چكيده آناليزهاي ارسالي از دوحه اينطور بوده: «السد طوري بازي مي‌كند كه ربيع‌خواه حتما بايد فيكس باشد؛ تكرار مي‌كنم حتما!»

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: