کد خبر: ۷۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۷۲۸
فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند 1396
متولد فروردین : امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

متولد اردیبهشت : متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

متولد خرداد : شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

متولد تیر : امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

متولد مرداد : سیاره بخت شما به خانه *کار* بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

متولد شهریور : شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

متولد مهر : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد آبان :
همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.

متولد آذر : شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

متولد دی : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه كنید، این كار بیشتر از آن چیزی كه ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید كه دیگران را در آروزهایتان سهیم كنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درك نخواهند كرد، زیرا كلمات قادر نیستند تا نیرویی را كه برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

متولد بهمن : اگر دیروز روز بسیار بدی را گذرانده‌اید یا دیشب اصلا نتوانستید خوب بخوابید و شب آرامی‌نداشتید خیالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزی است که شما می‌توانید با احساسات تان کنار بیایید؛ به خاطر اینکه این بهترین کاری است که می‌توانید بکنید؛ چرا که اگر آنها را انکار کنید در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. از شرایط سخت و دشوار فقط به این خاطر که موقعیت ناجوری است فرار نکنید. از شجاعت ذاتی خود مطمئن شوید و بعد از اینکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مدیریت کنید؛ پس صبر نکنید تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنید.

متولد اسفند
: امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.
پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: