کد خبر: ۷۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو اگر مهره چینی خوبی انجام دهد می‌تواند استقلال را در دربی شکست دهد.
مهره چینی برانکو خوب باشد، استقلال دربی را می‌بازدبه گزارش خبرداغ ، محمود کلهر در خصوص دربی 86 تهران گفت: این بازی می‌تواند زیبایی خاص خود را داشته باشد به شرط آنکه مربیان هردو تیم احتیاط را کنار بگذارند و بازی هجومی را در دستور کار خود داشته باشند البته هر ۲ تیم از شرایط بسیار مطلوب و خوبی برخوردارند و این موضوع می‌تواند نوید بخش دربی خوب و زیبا باشد.



وی در ادامه افزود: برانکو اگر مهره چینی خوبی انجام دهد می‌تواند استقلال را شکست دهد و به نظر من با توجه به شرایط پرسپولیس برنده دربی است.



پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد خاطرات خوب و بدش از دربی تصریح کرد: خاطره خوبم در دربی مربوط به یک بازی‌ بود که صفر - صفر تمام شد و در پایان بازی بازیکنان  هر دو تیم همانند رفقای قدیمی باهم برخورد کردند و این باعث خرسندی همه شد. خاطره بد هم مربوط به دربی‌ بود که با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد و زد و خوردهایی در میدان  اتفاق افتاد که منجر به محرومیت بازیکنان و تماشاگران در بازی‌های آینده شد.



وی در مرود تاثیرگذارترین بازیکنان در دربی 86 تصریح کرد: علیپور و شجاعیان بهترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال هستند و در نتیجه دربی بسیار تاثیر گذار خواهند بود.



کلهر در باره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در آسیا دچار نوسان شده که امید دارم باتوجه به تجربه سال گذشته و مهره چینی درست برانکو این تزلزل حل می‌شود و بتواند از گروه خود در آسیا صعود کند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: