کد خبر: ۷۶۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۶
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من در ۳ دربی برای استقلال به میدان رفتم و بعد از آن فتح‌الله‌زاده نگذاشت در تیم بمانم.
دوست داشتم در استقلال بمانم و در دربی گل بزنم اما مرا ترنسفر کردند/ من در ۳ دربی برای استقلال به میدان رفتمبه گزارش خبرداغ،علی موسوی در مورد بهترین خاطره‌اش از دربی تهران اظهار داشت: بهترین خاطره‌ام از دربی گل دقیقه ۸۷ اکبرپور است. ما با این گل توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم. بدترین خاطره‌ام از دربی هم اخراجم در برخورد با عابدزاده بود.



وی در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به هفته‌های گذشته عملکرد بهتر و روند صعودی داشته است. با توجه به این موضوع آبی پوشان شانس بالایی برای شکست پرسپولیس در دربی دارند. البته پرسپولیس هم درحال حاضر در صدر جدول قرار دارد. در کل بدون شک نمی‌توان نتیجه این دیدار را پیش بینی کرد. به هرحال نتیجه دربی ۵۰- ۵ است و نمی‌توان از الان تیمی را برنده دانست. هر دو تیم شانس پیروزی یکسانی مقابل هم دارند.



پیشکسوت استقلال در پایان گفت: من در ۳ دربی برای استقلال به میدان رفتم و بعد از آن فتح‌الله‌زاده نگذاشت در تیم بمانم و من را ترانسفر کرد. با این حال از او دلخور نیستم و همه چیز را فراموش کردم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: