کد خبر: ۷۶۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۹
استقلال شنبه‌شب به سوی تهران پرواز کرد تا پس از کسب یک پیروزی بزرگ و ارزشمند مقابل فولاد در اهواز مهیای تقابل حیثیتی برابر پرسپولیس شود.
درخواست استقلالی‌ها: خاطره السد را برای پرسپولیس زنده کنیدبه گزارش خبرداغ ، استقلال شنبه‌شب به سوی تهران پرواز کرد تا پس از کسب یک پیروزی بزرگ و ارزشمند مقابل فولاد در اهواز مهیای تقابل حیثیتی برابر پرسپولیس شود.

 

نتیجه عالی استقلال در خوزستان باعث شده بود تعداد قابل ملاحظه‌ای از هواداران این تیم برای ملاقات و بدرقه آبی‌ها به فرودگاه اهواز بروند. جالب اینکه بعضی از آنها از همان شب کرکری خواندن برای پرسپولیسی‌ها را آغاز کرده و مدعی بودند استقلال باید شهرآورد برگشت را حتماً به سود خودش تمام کند.

 

چند نفر از استقلالی‌ها به شوخی می‌گفتند حالا نوبت پرسپولیس است و باید پنج‌شنبه خاطره بازی این تیم مقابل السد قطر در هفته گذشته را این ‌بار در استادیوم آزادی برای ما تکرار کنید.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: