کد خبر: ۷۶۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۳۳۳
محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس گفت: با اختلاف یگ گل شهرآورد را می‌بریم.
پنجعلی: استقلال خوب است اما ترسناک نیستبه گزارش خبرداغ،محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس پیش‌بینی می‌کند که این تیم با اختلاف یک گل برنده شهرآورد تهران خواهد شد.

*از بازی با استقلال خوزستان شروع کنیم.
با اینکه پرسپولیس چند غایب داشت اما خدا را شکر سه امتیاز مهم گرفت تا قهرمانی‌اش را تقریباً قطعی کند. پرسپولیس در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه استقلال خوزستان آورد و خوشبختانه به گل هم رسید اما نیمه دوم نگران گل خوردن بود و با ریسک کمتری بازی می‌کرد.


*وضعیت پرسپولیس را در لیگ قهرمانان چطور ارزیابی می‌کنید؟
شرایط در لیگ قهرمانان با لیگ بسیار متفاوت است و لیگ قهرمانان تیم‌ها تا دندان مسلح وارد میدان می‌شوند و رقابت مقابل تیم‌های پرامکاناتی چون السد کار بسیار سختی است. پرسپولیس باید خیلی در لیگ قهرمانان مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند موفق شود. آخرین باری که تیمی از ایران در جام باشگاه‌ها عنوانی کسب کرده بیش از ۲۰ سال پیش است و این نشان می‌دهد که ما توان رقابت‌ با تیم‌های بزرگ و قدرتمند آسیا را نداریم.


*نظر شما در مورد شهرآورد روز پنج‌شنبه چیست؟
خب، بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم پرسپولیس با یک بازی خوب، محکم و مردانه به پیروزی برسد و قهرمانی خود را مسجل کند.


*استقلال هم در این هفته‌ها تبدیل به تیمی قوی و ترسناک شده است؟
استقلال تیم خوبی است اما ترسناک نیست. اگر بازی با شرایط عادی جلو برود، شانس برد پرسپولیس بیشتر خواهد بود.


*نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهیم. فکر می‌کنم شانس گل زدن علیپور زیاد است چون او انگیزه بالایی دارد. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
بازیکنانی که داربی بازی میکند احتمالا ازاستقلال همان نفراتی هستند که در نیم فصل اول بازی کردند چون شفر نفراتی مثل مجید حسینی و اسماعیلی وقربانی را واسه داربی دردیدار با فولاد نیم کت نشین کرد بنابراین همان بازیکنان دور رفت بازی میکند ضمن اینکه سجاد شهبازاده ازاستقلال رفت وتیام امد بنابراین دوره رفت استقلال ازپرسپولیس شکست خورد این بار هم استقلال نمیتواند در مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد استقلال ازپرسپولیس میترسد چون اگر ببازد واسه اسیا هم به مشکل میخورد ضمن اینکه شش تا مصدوم دارد واگر اخطار بگیرد واسه بازیهای بعدیش خطرناک میبشود پرسپولیس باید بازی درگیرانه همراه با پرسه شدید روی استقلالیها به نمایش بگذارد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: