کد خبر: ۷۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
ديروز براي چندمين بار پياپي برانكو حتي يك دقيقه هم به محسن مسلمان بازي نداد تا معلوم شود مساله‌اش با اين بازيكن كاملا «غيرفني» است.
یادش به خیر مهندس!/ برانكو حتي يك دقيقه هم به محسن مسلمان بازي ندادبه گزارش خبرداغ، ديروز براي چندمين بار پياپي برانكو حتي يك دقيقه هم به محسن مسلمان بازي نداد تا معلوم شود مساله‌اش با اين بازيكن كاملا «غيرفني» است.

 

مسلمان كه فصل خوبي را پشت‌سر می‌گذاشت و هنوز هم بهترين گل‌ساز ليگ است، به طرز عجيبي ناگهان از چشم برانكو افتاد و حالا حتي بين تعويضي‌ها هم جا ندارد. اوج درام آنجا بود كه در بازي با استقلال خوزستان برانكو براي تغيير در ميانه ميدان، صادق محرمي را به زمين آورد و حسين ماهيني را يك خط جلو برد.

 

ببينيد وضع چقدر خراب است كه مسلمان قرباني يك بازيكن غيرتخصصي مي‌شود. با اين اوصاف او قطعا دربي 86 را هم از دست خواهد داد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: