کد خبر: ۷۶۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۵۷۹
شایعه شده احتمالا هافبک پیشین سرخپوشان به این تیم برمی گردد.
شایعه عجیب/ ستاره پرسپولیس به این تیم برمی گردد؟/ سروش با باشگاه خود قرارداد داردبه گزارش خبرداغ،چند روزی است که در فضای مجازی، خبری را منتشر می کنند و به آن بال و پر می دهند مبنی بر اینکه سروش رفیعی ستاره ایرانی باشگاه الخور قطر، وقتی پرسپولیس در دوحه اردو داشت، به دیدار سرخپوشان رفت و آنجا به برانکو قول داد از ابتدای فصل آینده، به پرسپولیس برگردد و برای سرخپوشان بازی کند.


در این مورد، با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداختیم که گفت: «این شایعات را باور نکنید. سروش با باشگاه خود قرارداد دارد و از سوی دیگر، ما هم محروم هستیم. با این شرایط، شما بگویید چطور ممکن است سروش به پرسپولیس برگردد؟ این بازیکن فقط برای تازه کردن دیدارها و احوالپرسی از اعضای تیم و رفقای خود راهی هتل ما شده بود.»

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: