کد خبر: ۷۶۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۸
در پی حواشی چند روز اخیر پدیده، مسوولان این باشگاه تصمیم گرفتند ضمن حمایت از رضا مهاجری، چند بازیکن سرشناس تیم را تا اطلاع ثانوی تعلیق کنند.
پایان ستاره سابق پرسپولیس/ همین مدل حقت بود!به گزارش خبرداغ،در پی حواشی چند روز اخیر پدیده، مسوولان این باشگاه تصمیم گرفتند ضمن حمایت از رضا مهاجری، چند بازیکن سرشناس تیم را تا اطلاع ثانوی تعلیق کنند.

 

در این بین اسم محمدرضا خلعتبری هم کنار نام اخراجی‌هایی مثل محمد قاضی و شهاب گردان به چشم می‌خورد. حالا کاری به بقیه بازیکنان نداریم، اما خلعتبری امسال در چند نوبت با کادرفنی پدیده به مشکل خورده و مهاجری را مورد اعتراض قرار داده بود.

 

این بازیکن در حالی به دلیل اخراج موقت بازی تیمش با ذوب‌آهن را از دست داد که در اواخر 34سالگی به سر می‌برد و بعید است که از این به بعد مشتری دندانگیری در لیگ برتر داشته باشد. این اخراج شاید پایانی برازنده برای مارکوپولوی فوتبال ایران باشد؛ بازیکنی که در طول دوران بازیگری‌اش بیشتر از 12باشگاه عوض کرد و با بسیاری از سرمربیانش به مشکل خورد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: