کد خبر: ۷۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
ماه‌ها همه هواداران پرسپوليس و اهالي اين باشگاه به سازمان نظام وظيفه فشار مي‌آوردند تا هرچه زودتر كارت پايان خدمت احمد نوراللهي را صادر كند.
سوال روز بعد از بازی با استقلال خوزستان/ برانکو بالاخره رضایت می‌دهد؟به گزارش خبرداغ،ماه‌ها همه هواداران پرسپوليس و اهالي اين باشگاه به سازمان نظام وظيفه فشار مي‌آوردند تا هرچه زودتر كارت پايان خدمت احمد نوراللهي را صادر كند.

 

بعد از اينكه همه اين اصرارها به نتيجه رسيد، اين برانكو بود كه در كمال شگفتي به احمد پشت كرد و او از ارنج اصلي دور نگه داشت.

 

امروز اما غيبت چند بازيكن پرسپوليس باعث شد نوراللهي در ميانه ميدان به بازي گرفته شود. از قضا او عملكرد خوبي هم داشت و با استيل خاص بدني‌اش نشان داد لياقتش بيشتر از اين حرف‌هاست.

 

نمايش خوب احمد طوري بود كه انتظار مي‌رود اين بازيكن بعد از عبور از سد نظام‌وظيفه مانع سخت‌تر يعني برانكو را هم پشت سر بگذارد.

 

اگر نوراللهي به تركيب اصلي پرسپوليس نزديك شود، بار تهاجمي اين تيم هم افزايش مي‌يابد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: