کد خبر: ۷۶۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۹
عصر دیروز حین درمان مصدومی در بیمارستان بناب، درگیری میان پزشک و همراه بیمار رخ داده و منجر به بیهوش شدن پزشک می‌شود.
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بناب چیست؟

عصر دیروز حین درمان مصدومی در بیمارستان بناب، درگیری میان پزشک و همراه بیمار رخ داده و منجر به بیهوش شدن پزشک می‌شود.


به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، «اسکویی» فرماندار بناب در جلسه ی کارگروه میراث فرهنگی در محل فرمانداری  ضمن تایید ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب اظهار کرد: پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بناب در حین درمان بیماری که دچار شکستگی در ناحیه سر شده بود، از طرف همراه بیمار مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و پس از برخورد به دیوار بیهوش شده بود.


وی با اشاره به این‌که این عمل زشت و قبیح زیبنده شهرستان نیست، گفت: این موضوع را توسط مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم، تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشند.


فرماندار بناب افزود: نباید کمبود امکانات در بیمارستان موجب رخداد چنین حوادثی شود.


«سنبل ساعی»، مادر فرد حادثه دیده در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این حادثه گفت: پزشک عصبانی با برخورد تند، مصدوم و خانواده من را  بیرون کرد و این بد رفتاری پزشک باعث درگیری لفظی و زد و خورد شد.


وی یادآور شد: پزشک با دستکشی که در دست داشت یک سیلی به پسرم زد و  با این عمل باعث تحریک فرزندم شد و متعاقباً پسرم  فقط با هل دادن پزشک باعث برخورد وی با دیوار شد.


حال عمومی پزشک بیمارستان هم‌اکنون مساعد است و مصدوم و برادر وی جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: