کد خبر: ۷۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص اتفاقات رخ‌داده بازی الهلال و استقلال، از سوی فدراسیون فوتبال اعتراض خود را مطرح می‌کنیم.
واکنش وزیر ورزش به بی‌احترامی الهلالی‌هابه گزارش خبرداغ ، نشست مشترک وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌ها از صبح امروز در اهواز آغاز شده است. در این نشست 10 فدراسیون کشتی، دوومیدانی، بدمینتون، تنیس، کاراته، شطرنج، همگانی، ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و سوارکاری  به جهت برگزاری رقابت‌های بین المللی جام فجر ۹۶ مورد تقدیر وزیر ورزش و جوانان قرار گرفتند.

 

وزیر ورزش و جوانان در این نشست در خصوص بی اعتنایی بازیکنان عربستان به یک دقیقه سکوت برای احترام به جان باختگان سقوط هواپیمایی ایران گفت: اتفاق خوبی از سوی تیم الهلال عربستان رخ نداد و  از سوی فدراسیون فوتبال  اعتراض می کنیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: