کد خبر: ۷۶۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۵۵۶
بعد از رفتن سرتن چوک، پرسپولیس بازی‌های بسیاری را با پیروزی پشت سر گذاشت و حداقل اینکه هیچ کمبودی به چشم دیده نمی‌شد.
پیغام هواداران برای مربی سابق/ برگرد، پرسپولیس به تو احتیاج دارد!به گزارش خبرداغ،بعد از رفتن سرتن چوک، پرسپولیس بازی‌های بسیاری را با پیروزی پشت سر گذاشت و حداقل اینکه هیچ کمبودی به چشم دیده نمی‌شد.


حالا اما یکسری از هواداران، ناکامی در قطر را به اشتباهات برانکو ایوانکوویچ در نبودِ این مربی ربط داده‌اند. شاید هم از سر دلتنگی بوده اما هر چه هست، هواداران پرسپولیس این روزها بدجوری به یاد چوک هستند که این را از پیغام‌هایشان برای این مربی کروات می‌توان فهمید.

 

درست فردای باخت به السد بود که آنها به این استاگرام چوک رفتند و پای عکسی که سرتن چوک چهار روز پیش از بازی دینامو زاگرب و هایدوک اشپیلت منتشر کرده بود، کامنت گذاشتند.

 

کامنت‌هایی از این دست: «کجایی؟ در شرایط فعلی تیم به شما احتیاج دارد»، «لطفا به پرسپولیس برگرد آقای چوک، تیم به شما نیاز دارد»، «برگرد» و «لطفا به پرسپولیس برگرد. از وقتی پرسپولیس را ترک کرده‌ای تیم خوب بازی نمی‌کند، برانکو خوب تعویض‌ نمی‌کند و دستیارانش نمی‌توانند کمک خوبی برای او باشند. شما بهترین دستیاری هستی که می‌توانی به پرسپولیس و برانکو کمک کنی.»

 

جالب اینکه چوک هم همه این نظرات را خوانده اما هیچ پاسخی به آنها نداده است.»

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: