کد خبر: ۷۶۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
تیم شفر دقیق‌ترین تیم منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود.
استقلال دقیق‌ترین در غرب/ آبی‌ها در میان تمامی تیم‌های آسیا در رده دوم قرار دارندبه گزارش خبرداغ، تیم شفر دقیق‌ترین تیم منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود.

 

استقلالی‌ها نه تنها در نتیجه‌گیری موفق عمل کردند؛ بلکه در آمارهای جانبی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند. به گزارش ورزش سه، تیم تحت هدایت شفر با 84 درصد دقت پاس بهترین عملکرد را در میان تیم‌های منطقه غرب آسیا دارد و توانسته عملکرد قابل‌توجهی را کسب کند.

 

آبی‌ها همچنین در میان تمامی تیم‌های آسیا در رده دوم قرار دارند. 2 تیم کاوازاکی و کاشیما ژاپن با 87 درصد دقت پاس در این رده‌بندی مشترکا صدرنشین هستند و استقلال در رده دوم قرار می‌گیرد.

 

بازیکنان استقلال در دیدار با الهلال البته کمتر توپ را در اختیار داشتند؛ اما برابر الریان مالکیت کاملی بر جریان بازی داشتند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: