کد خبر: ۷۶۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
تذکر پارسایی درباره حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج
نماینده مردم شیراز حوادث اخیر کشور را همچون ضحاکی دانست که جان مردم را می‌گیرد و گفت: چرا مجلس نمی‌تواند یا نمی‌خواهد کاوه‌ای برای نجات مردم از مصیبت‌ها باشد؟
اندازه یک جنگ تمام‌عیار از زمین و آسمان بر سر این مردم مرگ و غم نازل می‌شود/در تمام دنیا هواپیما، کشتی و خودرو برای رفاه مردم است اما در اینجا یادآور ضحاک ماردوش است/چرا مجلس نمی‌تواند یا نمی‌خواهد کاوه‌ای برای نجات مردم از مصیبت‌ها باشد؟
به گزارش خبرداغ ، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس درخصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، گفت: این حادثه دل هر انسانی را به درد می‌آورد. مگر فرزندان این سرزمین فرزندان مسئولین این کشور نیستند؟ یک بار دلنوشته بازماندگان را بخوانیم شاید وجدان خفته‌مان بیدار شود.

اندازه یک جنگ تمام‌عیار از زمین و آسمان بر سر این مردم مرگ و غم نازل می‌شود. در تمام دنیا هواپیما، کشتی و خودرو برای رفاه مردم است اما در اینجا یادآور ضحاک ماردوش است.

وی افزود: اگر ضحاک روزی دو جان می‌گرفت ضحاک هواپیما، خودرو و کشتی روزی 40 جان می‌گیرد و موجب مصدومیت صدها نفر می‌شود.

این نماینده مردم در تذکری به مجلس بیان کرد: چرا مجلس نمی‌تواند یا نمی‌خواهد کاوه‌ای برای نجات مردم از این مصیبت‌ها باشد؟

نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر راه و وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: نه به خاطر گریز از استیضاح بلکه به حرمت مردم و احترام به جان‌های بی‌گناه گرفته شده سنگ‌بنای مسئولیت‌پذیری را با استعفا و عذرخواهی از مردم بنا کنید تا نام نیکی از مسئولیت‌پذیری خود به جا بگذارید و قبل از استعفا نسبت به عزل تمام مسئولین مقصر و خارج کردن هواپیماهای از رده خارج اقدام کنید.

وی در پایان تاکید کرد: تذکری دارم به افرادی که به خاطر عوام‌فریبی در مخالفت از خرید هواپیماهای نو در تحقیر ملت کارشکنی کرده‌اند. جا دارد به خاطر این رفتار از مردم عذرخواهی کنند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: