کد خبر: ۷۶۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۵
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی درخصوص حادثه سقوط هواپیما تهران ـ یاسوج گفت: با وجود حادثه هواپیمای تهران ـ یاسوج، وزیر راه‌وشهرسازی چگونه می‌خوابد؟
تذکر هاشم‌پور درباره حادثه هواپیمای تهران ـ یاسوج
به گزارش خبرداغ ، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت به بازماندگان حادثه هوایی هواپیمای تهران ـ یاسوج ابراز عقیده کرد: این حادثه هم مانند دیگر حوادث مشمول مورور زمان می‌شود و هیچ برخوردی با مصوبین اصلی حادثه نخواهد شد. با وجود این حادثه وزیر راه و شهرسازی چگونه خوابش می‌برد؟ یکبار دو ساعت به یاسوج رفت و بازگشت. 65 نفر در آنجا تلف شده‌اند. نمی‌ارزد وزیر در آنجا حضور داشته باشد؟

وی افزود: کوهنوردان هم در آنجا در خطر هستند، تذکر دهید فکری شود. هم از شما و هم از چهار استانی که در آنجا تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: