کد خبر: ۷۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن یک تن و مصدومیت دو نفر دیگر در یک حادثه جاده‌ای در ورودی شهر ایذه خبر داد.
یک کشته در سقوط بار تریلر روی خودروی پراید
به گزارش خبرداغ ، دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در حادثه سقوط بار یک دستگاه تریلر حامل لوله در حال حرکت روی یک دستگاه خودروی پراید که ساعت 21:14 شب گذشته (یکم اسفندماه) در محور ایذه - باغملک در نزدیکی پادگان قدس رخ داد، یک زن 46 ساله کشته و دو تن نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه یک مرد 54 ساله و یک زن 52 ساله بودند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند و در این بیمارستان بستری شدند.

میرخشتی افزود: مصدوم زن این حادثه به دلیل لزوم اعزام به یک مرکز درمانی ‌پیشرفته‌تر به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: