کد خبر: ۷۶۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۸
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: سوال نمایندگان از رئیس ‌مهور اقتصادی است و آقایان کرباسیان، نهاوندیان و سیف هم توضیحاتی را دادند.
کرباسیان، نهاوندیان و سیف درباره موضوع «سوال از رئیس‌جمهور» به نمایندگان توضیح دادند/ سوال و استیضاح حق مجلس است

به گزارش خبرداغ،حسینعلی امیری در گفت‌وگو با  ایلنا،‌ درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: جلسه بسیار مفصلی در کمیسیون اقتصادی با نمایندگان برگزار کردیم سوالاتی که داشتند را مطرح کردند. موضوع سوالات اقتصادی بود و آقایان کرباسیان، نهاوندیان و سیف هم توضیحاتی را دادند.

امیری تاکید کرد: چیزی که برای مهم است ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس است که بر اساس آن رئیس کمیسیون اقتصادی گزارشی را تهیه می‌کند و خدمت رئیس مجلس می‌دهد.

وی درباره نامه چندین نماینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزرای مرتبط با سانحه پروزا تهران-یاسوج گفت: طبع نمایندگان مجلس و حق آن‌ها این است که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص انجام دهند. نمایندگان دغدغه دارند اعضای دولت هم توضیح می‌دهند و  اقناعی برخورد می‌کنند .

امیری تاکید کرد: مطرح کردن این مسائل در طبیعت مجلس است دولت هم دولتی پاسخگو  است و معمولا در این قبیل مسائل دولت و مجلس به یک درک و تصمیم می‌رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: