کد خبر: ۷۶۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۰
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم و شهدای جنایت تروریستی دو شب گذشته در تهران شد.
علاءالدین بروجردی: با برهم‌زنندگان امنیت تهران و عاملان جنایت تروریستی خیابان پاسداران برخورد شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علاءالدین بروجردی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، سانحه تلخ سقوط هواپیمای آسمان و شهادت جمعی از نیروهای ناجا و بسیج در حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت و ادامه داد: بنده این جنایت تروریستی را که در خیابان پاسداران تهران اتفاق افتاد و منجر به شهادت جمعی از عزیزانمان شد، محکوم می‌کنم.

نماینده اصولگرای بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین از نیروهای وزارت اطلاعات و بسیج برای کنترل این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه خواستار برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و قاتلان جنایت تروریستی خیابان پاسداران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: