کد خبر: ۷۶۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۸
روز گذشته تیم‌های استقلال و پرسپولیس نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در دومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف رقبای خود رفتند.
خوش‌رنگ‌ترین آبی سال/ صدرنشینی مزد بازی بی‌نقص استقلال مقابل الهلالبه گزارش خبرداغ،روز گذشته تیم‌های استقلال و پرسپولیس نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در دومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف رقبای خود رفتند.

 

هر 2 بازی به صورت همزمان از ساعت 19 با یک دقیقه سکوت به احترام جان‌باختگان سانحه هوایی یاسوج آغاز شد. در گروه C رقابت‌ها پرسپولیس میهمان السد قطر اصلی‌ترین رقیبش در مرحله گروهی رقابت‌ها بود که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ - یک به سود السد به اتمام رسید تا سرخ‌پوشان بعد از 156 روز طعم باخت را بچشند.

 

تک گل پرسپولیس را سیامک نعمتی در دقیقه 94 به ثمر رساند. آخرین باخت پرسپولیس در ۹۰ دقیقه به هفته ششم لیگ برتر مقابل پیکان برمی‌گشت. در گروه D استقلال که به لطف تصمیمات عجیب ای‌اف‌سی در مسقط میزبان الهلال بود مقابل رقیب قدرتمند و پرستاره خود به پیروزی ارزشمند یک - صفر دست یافت. تک گل استقلال را در این بازی تیام مهاجم تازه‌وارد این تیم به ثمر رساند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: