کد خبر: ۷۶۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۴
یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس به تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس درباره دراویش گنابادی پرداخت.
گزارش بروجردی و کولیوند درمورد حوادث خیابان پاسداران / توضیحات لاریجانی درباره درگیری نیروی انتظامی و دراویش گنابادی

به گزارش خبرداغ،قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی کوتاه دقایق ابتدایی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه کوتاه، آقایان محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی درباره حوادث دو شب گذشته در خیابان پاسداران تهران به نمایندگان ارائه کردند.

وی افزود: همچنین آقای لاریجانی رییس مجلس نیز چند جمله‌ای درباره درگیری‌های اخیر میان نیروهای انتظامی و دراویش گنابادی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، نشست علنی امروز مجلس با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر و از ساعت ۸ و ۳۴ دقیقه امروز صبح با حضور ۲۱۴ نفر از نمایندگان مجلس و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: