کد خبر: ۷۶۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۰
استقلالی ها موفق شدند با گل به خودی بازیکن سعودی به پیروزی برسند و صدرنشین گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و گروه مرگ شوند.
طلسم شکنی استقلال در عمان/ استقلال با پیروزی توانست صدرنشین گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و گروه مرگ شوندبه گزارش خبرداغ، درحالی در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از گروه D ، تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه السیب عمان به مصاف هم رفتند که استقلالی ها موفق شدند با گل به خودی بازیکن سعودی به پیروزی برسند و صدرنشین گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و گروه مرگ شوند.

 

پس از مناقشه سیاسی ایران و عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) اعلام کرد که دیدار نمایندگان کشورمان با سعودی‌ها در کشور ثالث برگزار شود و همین اتفاق هم رخ داد و در سال گذشته، بازی‌ها در عمان و یا قطر برگزار شد و این فصل هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی و سعودی در عمان و ورزشگاه السیب برگزار می شود.


نمایندگان ایران در 2 سال گذشته دل خوشی از ورزشگاه السیب ندارند و در 2 رویارویی گذشته شان مقابل عربستانی ها در این ورزشگاه شکست خوردند اما شاگردان شفر سرانجام طلسم شکنی کردند و توانستند از سد یاران دیاز بگذرند.


استقلال خوزستان با کسب 9 امتیاز در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم شد و مقابل الهلال قرار گرفت و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و نتوانست راهی مرحله بعدی شود.


دیدار رفت این 2 تیم در السیب برگزار شد که برای نماینده ایران عبدالله گل به خودی زد و برای الهلال هم عبدالله الزوری و ادواردو گلزنی کردند تا قهرمان لیگ پانزدهم از لیگ قهرمانان حذف شود.


همچنین در فصل جدید لیگ قهرمانان و در گروه A تراکتورسازی دیگر نماینده ایران هفته قبل برابر الاهلی دیگر نماینده عربستان در این ورزشگاه به میدان رفت و شکست خورد تا 2 باخت نتیجه دیدار نمایندگان ایران با سعودی ها باشد.


حالا استقلال با هدایت وینفرد شفر مقابل الهلال پیروز شد و هم طلسم امتیاز نگرفتن ایرانی ها در السیب را قطع کرد و هم انتقام شکست 4 بر 2 استقلال خوزستان مقابل این تیم را گرفت.


آبی پوشان پایتخت با این پیروزی 4 امتیازی شدند و بالاتر از الریان، العین و الهلال در صدر جدول گروه D قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: