کد خبر: ۷۵۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۶۶
کارلوس کی‌روش برای ادای توضیحات پیرامون اتفاقات اخیر در برنامه نود اعلام آمادگی کرده و علی کریمی هم گفته حاضر است با او مناظره کند.
بدموقع‌ترین تعطیلی تاریخ برنامه نود!/ کی‌روش برای ادای توضیحات پیرامون اتفاقات اخیر در برنامه نود اعلام آمادگی کردهبه گزارش خبرداغ،کارلوس کی‌روش برای ادای توضیحات پیرامون اتفاقات اخیر در برنامه نود اعلام آمادگی کرده و علی کریمی هم گفته حاضر است با او مناظره کند.

 

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که عادل فردوسی‌‎پور دوشنبه‌شب اعلام کرد این هفته برنامه نخواهد داشت.

 

این یعنی دوشنبه جاری خبری از نود نیست و متقاضیان مناظره و افشاگری باید تا دوشنبه هفته آینده صبر کنند. این قطعا یکی از بدموقع‌ترین تعطیلی‌های تاریخ برنامه نود است، چرا که تا دو هفته دیگر عطش هر دو طرف و افکار عمومی فروکش می‌کند و هزار و یک اتفاق دیگر به وقوع خواهد پیوست که می‌تواند مساله اتهامات مطرح شده را کاملا تحت تاثیر قرار بدهد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: