کد خبر: ۷۵۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
باشگاه استقلال دیگر قصد ندارد پیشکسوتی را با خود به سفر آسیایی ببرد در حالی که ۶ لیدر آبی‌پوشان را در هر سفر این تیم همراهی می‌کند.
لیدر می برند اما پیشکسوت نه!به گزارش خبرداغ ، بر اساس تصمیمی از سوی باشگاه استقلال قرار شده که در هر سفر کاروان آبی‌پوشان برای مسابقات آسیایی یک پیشکسوت در کنار تیم حضور داشته باشد.


این در حالی است که در سفر به عمان قرار بود پرویز مظلومی استقلال را همراهی کند اما در اقدامی عجیب باشگاه استقلال از تصمیم خود صرف‌نظر کرد و به‌دلیل بالا رفتن خرج کاروان تیم دیگر مسئولان این باشگاه قصد ندارند پیشکسوتی را با خود به سفر ببرند.


نکته جالب اینجاست که ۶ لیدر از سوی باشگاه استقلال برای این بازی به عمان خواهند رفت و ظاهراً ۶ لیدر کمتر از یک پیشکسوت خرج روی دست استقلال می‌گذارد.


در سفر قبلی آبی‌پوشان به قطر اکبر کارگرجم با کاروان استقلال به این کشور رفت و بازی با الریان را از نزدیک دید.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: