کد خبر: ۷۵۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
پرسپوليس در اولين بازي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا به مصاف نسف‌قارشي ازبكستان رفت و سه بر صفر پیروز شد.
اتفاقی که بعد از 9 ماه برای پرسپولیس افتاد/ پرسپوليس سه بر صفر پیروز شدبه گزارش خبرداغ،پرسپوليس در اولين بازي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا به مصاف نسف‌قارشي ازبكستان رفت و سه بر صفر پیروز شد.

 

اين مسابقه در ورزشگاه آزادي برگزار شد و در شرايط جوي نامطلوب، حدود 40هزار نفر برای تشویق سرخپوشان به ورزشگاه رفتند. قبل از این مسابقه خیلی وقت بود که سرخپوشان تهراني در ليگ قهرمانان آسيا مقابل تماشاگران خودي به ميدان نرفته بودند. در حقيقت آخرين بار كه چنين اتفاقي رخ داد، مربوط به روز 18اردي‌بهشت96 و آخرين بازي مرحله گروهي برابر الوحده امارات مي‌شد.

 

آن روز پرسپوليس با برتري 4بر2 برابر حريف اماراتي راهي دور بعد شد، اما در يك‌هشتم نهايي به حكم كنفدراسيون فوتبال آسيا با محروميت تماشاگران مواجه شد و پس از آن در يك‌چهارم و نيمه‌نهايي هم با عربستاني‌ها در زمين بي‌طرف بازي كرد. واقعا غير از آسيا، كجاي دنيا ممكن است يك تيم مهم در ليگ قهرمانان بيشتر از 9ماه مقابل هواداران خودي بازي نكند؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: