کد خبر: ۷۵۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۵۳
اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شایعه شده ممکن است حسین هدایتی از ابتدای فصل آینده به کادر مدیریتی پرسپولیس راه پیدا کند.
خطرناک‌ترین شایعه در مورد پرسپولیس/ 10 سال دعوا/ هدايتي مدعي است در زمان مديريت طاهري چيزي حدود 19ميليارد تومان پول به پرسپوليس رساندهبه گزارش خبرداغ، اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شایعه شده ممکن است حسین هدایتی از ابتدای فصل آینده به کادر مدیریتی پرسپولیس راه پیدا کند. شایعه‌پردازان حتی ملاقات‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس با هدایتی را هم در همین راستا تفسیر می‌کنند. فعلا نه خود هدایتی، نه وزارت ورزش و نه باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به این حرف‌وحدیث‌ها نشان نمی‌دهند، اما حتی رواج شایعه در همین سطح هم از دو جهت خطرناک است؛ یکی آن‌که باعث تضعیف جایگاه مدیران فعلی پرسپولیس می‌شود و ضعف آنها در پروژه مهمی مثل تمدید قرارداد با بازیکنان را به دنبال می‌آورد و دیگری اینکه مرور سوابق حسین هدایتی –داخل و خارج از مجموعه پرسپولیس- نشان می‌دهد او تقریبا همیشه با مدیران باشگاه دچار اصطکاک بوده و چه‌بسا آنها را به این نتیجه رسانده که کمک‌های مالی او، ارزش این همه جنجال، چالش و حاشیه را نداشته است. حالا آیا واقعا افزودن دوباره هدایتی به چرخه مدیریتی پرسپولیس می‌تواند سودمند باشد؟ مرور تعاملات هدایتی با مدیران پرسپولیس، مرور کارنامه یک دهه ناسازگاری است و عجیب این‌که دامنه این مناقشه قدیمی، خیلی زودتر از حد انتظار حمیدرضا گرشاسبی را هم در بر گرفته است.

 

داريوش مصطفوي

سال87 و در زمان مديرعاملي داريوش مصطفوي در پرسپوليس، حسين هدايتي رييس هيات‌مديره اين باشگاه بود. هدايتي كه نشان داده بدون سمت و به قول خودش به عنوان يك «هوادار» هم پتانسيل درگير شدن با مديران پرسپوليس را دارد، در آن مقطع كه عضو تيم مديريتي بود در اين مورد سنگ تمام گذاشت! چگونگي تمديد قرارداد افشين قطيي و جذب بازيكن در پرسپوليس ليگ هشتم، مهم‌ترين محورهاي اختلاف بين اين دو نفر بود. مصطفوي مي‌خواست هدايتي فقط در چارچوب سمتش كار كند و امور اجرايي را به او بسپارد، اما چنين چيزي براي عابربانك غيرممكن بود.

 

عباس انصاري‌فر

پس از آن‌كه حسين هدايتي به عنوان رييس هيات‌مديره پرسپوليس نتوانست با داريوش مصطفوي كار كند و آب اين دو نفر در يك جوي نرفت، هدايتي و رفقا مصطفوي را بركنار كردند و عباس انصاري‌فر را سر كار آوردند، اما اين ترفند هم چاره‌ساز نبود. مناقشه با حاج‌عباس خيلي زود شروع شد و در نهايت به جدايي خود هدايتي از جمع سرخپوشان انجاميد. اختلافات هدايتي و انصاري‌فرد عمدتا مربوط به مسايل مالي و چگونگي رابطه هيات‌مديره با مديرعامل بود. در نهايت هم اين داستان آنقدر بالا گرفت كه علي سعيدلو، رييس وقت سازمان تربيت‌بدني كل هيات‌مديره را منحل كرد.

 

حبيب كاشاني

اين ماجرا به دوره دوم مديريت كاشاني در پرسپوليس، در اوايل سال90 برمي‌گردد. اختلاف هدايتي و كاشاني بر سر مسايل مالي دوران حضور عابربانك در پرسپوليس به وجود آمد. كاشاني معتقد بود هدايتي و دوستانش در گرفتن اسپانسر مناسب براي پرسپوليس اهمال كرده‌اند و پس از آن هم رو به «عوام‌فريبي» آورده‌اند. هدايتي هم يك مصاحبه تند ويديويي عليه كاشاني انجام داد و او را متهم كرد كه در روزنامه باشگاه، عليه وي مطالب آنچناني منتشر مي‌كند.

 

محمد رويانيان

رويانيان وهدايتي روابط پرفراز و نشيبي داشتند، اما اوج اختلاف آنها به پاييز91 مربوط مي‌شود. در آن زمان علي كريمي به عنوان يكي از سه نامزد نهايي كسب عنوان برترين بازيكن سال 2012 آسيا برگزيده شد و رويانيان و هدايتي بر سر تجليل از جادوگر به رقابت با هم مشغول شدند. در اين ميان هدايتي به طور مستقل يك دستگاه يك پژو 207 به كريمي اهدا كرد كه اين مساله با واكنش‌هاي منفي زيادي، به‌خصوص از جانب مديرعامل وقت باشگاه پرسپوليس مواجه شد. در كشاكش دعوا، رويانيان هدايتي را متهم كرد كه خودش را به پرسپوليس مي‌چسباند، هدايتي هم در نامه سرگشاده‌اي كه منتشر كرد بدون ذكر نام رويانيان را متهم كرد كه در هواي تبليغات رياست‌جمهوري به سر مي‌برد.

حميدرضا سياسي

سياسي چهره‌‎اي شبيه خود هدايتي بود كه بيشتر به اتكاي جيب‌هاي پرپولش به فوتبال آمد و سال93 براي مقطعي مديرعامل پرسپوليس شد. با اين وجود آب عابربانك با او هم در يك جوي نرفت. هدايتي بحث مطالباتش از سياسي را پيش كشيد و سياسي ضمن تكذيب موضوع مدعي شد هدايتي به او بدهكار هم هست! نهايتا و در پي اختلاف بر سر وصول مبلغ بليت‌فروشي يكي از مسابقات آسيايي پرسپوليس كه توسط هدايتي رايگان اعلام شده بود، كار به جايي رسيد كه مالك استيل‌آذين ليست همه هزينه‌كردهايش براي پرسپوليس را منتشر كرد.

 

علي‌اكبر طاهري

موضوع اصلا كهنه نيست و نياز چنداني به يادآوري ندارد. هدايتي مدعي است در زمان مديريت طاهري چيزي حدود 19ميليارد تومان پول به پرسپوليس رسانده و نمي‌داند اين مبلغ صرف چه كاري شده است. شاه‌بيت جدل اين دو نفر هم به ماجراي بازگشت طارمي از ريزه‌اسپور، پرداختي پنهاني هدايتي به اين بازيكن و بعد مصاحبه‌هاي تند و افشاگرانه او عليه مديران پرسپوليس مربوط مي‌شود.

 

حمیدرضا گرشاسبی

بالاخره حميدرضا گرشاسبي هم در كوزه افتاد. اين بار تنش و اختلاف بين هدايتي و مديرعامل پرسپوليس، خيلي زودتر از حد انتظار آغاز شد. شايد انتظار مي‌رفت حداقل چند ماه از آغاز به كار سرپرست موقت باشگاه بگذرد و پس از آن شاهد درگيري‌هاي معروف بين او و هدايتي باشيم، اما اینطور نشد. موضوع اين است كه بعد از پيروزي پرسپوليس برابر سپاهان، برخي از بازيكنان اين تيم به ملاقات حسين هدايتي رفتند كه اين كار آنها با انتقادات زيادي مواجه شد. پس از بالا گرفتن اعتراضات، باشگاه پاي خودش را از ماجرا كنار كشيد و شخص گرشاسبي مدعي شد اين ملاقات با مسوولان تيم هماهنگ نشده بود. هدايتي اما 24ساعت بعد با همان لحن قهرآلود و تهديدآميز هميشگي‌اش ادعاي گرشاسبي را تكذيب كرد و مدعي شد باشگاه در جريان اين ديدار بوده است.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: