کد خبر: ۷۵۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۳۷۲
با توجه به فشردگی برنامه بازی های 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و 2 بازی تدارکاتی تیم ملی در فرودین 1397 ، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر زمان برگزاری هفته بیست و ششم لیگ برتر به گوش می رسد.
برنامه لیگ برتر تغییر می کند؟به گزارش خبرداغ ، با توجه به فشردگی برنامه بازی های 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ( استقلال ، پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتور ) و 2 بازی تدارکاتی تیم ملی در فرودین 1397 ، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر زمان برگزاری هفته بیست و ششم لیگ برتر به گوش می رسد که طبق اعلام منابع آگاه در سازمان لیگ فوتبال ایران، هنوز تصمیمی برای تغییر یا برگزاری هفته بیست و ششم لیگ برتر گرفته نشده و در هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

او درباره مکان برگزاری فینال جام حذفی بیان کرد: مسئولان خرمشهر در حال ترمیم چمن ورزشگاه و درست کردن نور استادیوم هستند و تا 15 اسفند صبر خواهیم کرد و سپس درباره برگزاری یا تغییر محل میزبانی فینال جام حذفی تصمیم خواهیم گرفت.

 

البته گفتنی است، طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر 9 ، 10 و 11 فروردین برگزار شود اما تیم ملی 3 فروردین با تونس بازی دارد و سپس 4 روز بعد به مصاف الجزایر می رود و با توجه به اینکه استقلال ، پرسپولیس و ذوب آهن بازیکنان ملی پوش دارند و در لیگ قهرمانان آسیا باید 13 و 14 فرودین با تیم های الریان قطر، نسف قارشی ازبکستان و الدحیل قطر بازی کنند، به همین دلیل به احتمال زیاد هفته بیست و ششم لیگ برتر لغو خواهد شد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: